12/29/10

YOU'RE UNDER ARREST(!) YOU HAVE THE RIGHT TO REMAIN SILENT .






 MUGSHOT (!)

HAHA(!) ini bukan azam tahun baru aku nak ade gambar mugshot sendiri.so new year is coming (!) ohhhh cepat betul mase berlalu,aku pun dah nak 17 tahun dah next year ni.HAHA can you believe that? so esok aku dan rakan-rakan semua akan menuju ke sekolah setelah lebih kurang 2 bulan tak jejakkan kaki dekat sane.tak pe lepas nie hari-hari aku jejak kaki kat sane :) will work on that :P tahun 2011 tahun untuk aku study bukan honeymoon year.2010? was a great year (!) tapi tu honeymoon singkat aku :P WAHAHA lepas habis spm nie aku sambung balik :P so,2011 is ''STUDY YEAR'' di mana kau nampak aku di situ akan terpapang muka bajet rajin nak study :P peringatan bila aku tengah study jangan lah kacau ye :) HAHA(!) kang kene kacau balik :P so esok aku akan dafta kelas, 5 jujur ROCKS (!) then beli buku-buku yang diperlukan :D spm bulan 11 aku ade kurang dari setahun untuk nak belajar (!) WAAAA ? dah lepas nie mungkin less post sebab aku sangat akan menyebukkan diri dengan ''pelajaran'' dan masa hadapan aku :) BYE nak study (*dengan muka yang berkilau-kilau sedia untuk menerima ilmu pengetahuan)

WISH ME LUCK GUYS (!)






No comments: