3/13/11

BAJET NYEWWWWW ''NYEWWW''?! ''NYEWWWW''?! IT SUPPOSE TO BE ''NYA'' LAH!



AND THIS IS LIKE MY FOURTH POST IN A ROW RIGHT?  biarkanNYA sajalahhhh ! pahal budak ni,ayat pun tak betul -,- tau lahh cuti sekolah seminggu kan? :B 

Kalau boleh,kalau boleh lahh nak bunuh semua nyamuk kat dunia nie -,- get a life lahh,memang tak ade kerja lain kan?dah lahh nyamuk tu way faster and boleh terbang pulak tu! HAHA -,- okey okey tak kelakar tak payah gelak o,o.saya bukan lahh seorang penangkap nyamuk yang power macam ayah saya.dengan satu 'PAAAAPP!'' 5 nyamuk mati sekali gus :D hebat kan? hebat kan? manakala saya pulak nak tangkap satu nyamuk pun macam ape -,- tapi bila berjaya bunuh nyamuk tuu perrrrrrhhhh NIKMAT KEJAYAAN yang tiada bandingannya! setakat malam ni saya dah bunuh 5 ekor nyamuk ! :B (*hidung kembang)  nyamuk kau dah tau kau tu makhluk perosak so tolonglah gigit orang mcm sampah masyarakat ke ape ke bukan orang-orang yang menyumbang kepada negara bangsa macam saya ni? errr ye ke -,- ehhh 5+1 nyamuk inalillah di tangan saya malam nie :D

Okey dah habis cerita pasal nyamuk dah BLANK , saya pandai cakap melayu plus baru baru nie exam BM pun saya dapat A tapi entah kenapa kalau saya nak tulis tentang life and feelings if di translatekan kehidupan dan perasaan :) saya tak tau nak express kan mcm mana.even nak bahasa kan diri ''sebagai'' apa pun tak sure! adakah ''SAYA'' ''AKU''? entah.-,- at least i'm trying kan? and for all you know bagi 27 followers saya yang tak pernah bertambah tu :'( most of the post kat blog nie dalam bahasa mat salleh kan? kenapa tak banyak followers sebab saya tak link kan blog kat mana-mana and i just dont tell a someone about it like ''WOI! ,KAU TAU TAKKKK AKU KAN ADE KAN BLOG KAN WARNE DIA KAN PURPLE KAN LEPAS TU HEADER DIA KANA DE IKAN WARNA-WARNI BERGERAK-GERAK,LAWA GUA CAKAP LU LEPAS TU AKU ADE LAHHH POST MACAM MACAM KAT DALAM BLOG AKU TU FOLLOW TAU!FOLLOW TAU!'' tak lah desperate sampai mcm tu kan o.o.plus saya tak tak banyak post bahasa melayu atau bahasa local.tulis bahasa mat salleh pelbagai semua lepas tu cerita perihal diri sendiri siapa nak baca kan? but im sure! siblings and mama ayah semua baca :") HAHA they are like beyond my peminat setia :') cehhh touched.saiz tulisan pun mak aiiiiii boleh KECIKKAN LAGI ?


ITS MY BLOG SUKA HATI I NYA LAHH! but hopefully more post in bahasa in the future :)

No comments: